วันอังคารที่ 26 ตุลาคม พ.ศ. 2553

.......อินแฮง..........


วันที่ฉันยังรักเธอก็คือวันที่เราเริ่มรักกัน
ฉันคิดถึงวันนั้นยิ่งกว่าวันไหน
วันนั้นเป็นวันที่ไม่มีวันไหนเทียบได้
ฉันชอบได้ยินเธอร้องเพลงว่า

.......อินแฮง..........

ใจอ้ายยังฮักบ่มีเปลี่ยนแปลงอินแฮงเด้หล่า
สิให้อ้ายเฮ็ดคือบ่หัวซายามน้องสิลาอ้ายไป
คบกันมาตั้นนานฮักน้องเปิดหัวใจอ้ายเฮ็ดบ่ได้อีกหลี
น้องเดินมาขอให้ลืมความหลังที่เฮาเคยมี
และบอกเหตุผลว่าเจอคนดีเวิกกว่าที่เราคบกัน
ขอให้อ้ายหยุดฝันขอให้เฮาจบกันมันบ่แม่นของง่าย
*อ้ายยังลืมน้องบ่ได้อ้ายขอเวลาทำใจ
ฮู้อยู่ว่าฮักนั้นคือการให้ อ้ายสิพยายามลืมน้องให้ได้
แต่มื้อนี้หัวใจยังไม่มีวี่แววจะลืม
ใจอ้ายยังฮักบ่มีเปลี่ยนแปลงอินแฮงลืมยาก
ช่วยต่อเวลาให้อ้ายตั้งหลักจักหน่อยแน่เด้อคนงาม
พออ้ายบ่ขาดใจพออ้ายทันบอกใจให้ลืมน้องได้จักหน่อย


ฟังคนเมา ร้องเพลง ก็นึกขำขำ อะนะ คุณบอกกะฉันว่า
เพลงนี้ผมหัดร้องมาตั้งหลายเดือน กว่าจะร้องได้ขนาดนี้
ฉันอยากจะถามคุณว่า อายเค้าชิมิที่นั้งตั้งใจฟังขนาดนั้น
แล้วอย่าลืมหละว่าเรายังติดกันอยู่อีกเพลงแล้วสักวันนึ่งจะไปฟังน๊ะคนดี

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น